perjantai 23. heinäkuuta 2010

Uuden puhelimen/kameran testaus päivä


Ostin eilen uuden puhelimen. Yksi perus vaatimus oli kunnon kamera, koska niin kuin olen kertonut, heilun kameran kanssa aina ja joka paikassa, mutta canoni unohtaa useasti hypätä kassiin mukaan, puhelin taasen on aina mukana. Tässä uudessa puhelimessa nyt on sitten 5MP kamera. Ja on kyllä loistava. Toiminnoiltaan ja kameraominaisuuksiltaan ei paljon eroa tuosta meidän canonin digipokkarista. Ja kuvien laatu, näin ensitestauksilla on mielestäni ihan ok. Hyvä ostos siis, minun mielestäni.


Nämä kuvat nyt on kaikki pihalla otettuja, mutta sisällä otetutkin on ihan moitteettoman tasoisia.


Kai tämä puhelimenakin toimii.. pitänee varmaan testata seuraavaksi sitä ominaisuutta sitten.

4 kommenttia:

  1. Hyviä ja teräviä kuvia, eipä uskoisi puhelimella kuvatuiksi. Toivottavasti pelaa yhtä hyvin myös puhelimena :))Aivan ihana tuo ylimmäinen kissakuva.

    VastaaPoista
  2. Todella hyviä kuvia! minullakin on samanveroinen,mutta olen pari viikkoa pähkäillyt jospa kuitenkin hommaisin lisäksi kunnon kameran. Ovat vaan aika arvokkaita1
    Ihania nuo kissakuvat

    VastaaPoista
  3. Hyviä kuvia. Mun seuraava hankinta on järkkäri ja tietokonekin pitäisi uusia, alkaa olla jo tämänkin masiina tiensä päässä.

    VastaaPoista
  4. Tosi selviä ja hyviä kuvia! Mä kuvaan kännykkäkameralla ja siinä on muistaakseni myös tuo 5 mb.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit lukaisemassa höpinöitäni.