torstai 26. elokuuta 2010

Hyvää huomenta blogikansa


Tässä se on vihdoin kuvattuna. Eli Ihmemaan Liisan lähettämä paketti. Osallistuin siis kesällä Liisan luovaanleikkiin, jossa Liisa lupasi lähettää viidelle ensimmäiselle kommentoijalle jotain oma tekemää tämän vuoden loppuun mennessä. Tämä paketti piristi minua suuresti. Tuo sydän vielä hakee paikkaansa kodissamme ja nuo Liisan tekemät kortit tulevat varmasti käyttöön. Oma tekemänsä lisäksi Liisa oli lisännyt pakettiin muutaman tekstileimasimen ja noita ihania leimakuvia. Pääsen siis taas värittelemään. Nyt toivonkin hieman valinta-apua, eli minulla on nyt muutama tekstileimasin ja yksi keijuleima, mutta leimasintyyny puuttuu. Haluaisin ihan perus mustan hyvän tyynyn, joten mikähän minun kannattaisi ostaa. Itse en noista vielä niin kauheasti ymmärrä ja valinnanvaraakin on paljosti. Kiitos vinkeistä jo etukäteen.


Tällaisen kirjan tilasin itselleni lähinnä työkäyttöön, mutta eilen sitä pikaisesti selatessani löysin jo monta kivaa ideaa myös esim. kortteihin. Kirja on todella värikäs ja varmasti innostaa lapsia kokeilemaan. Kannattaa tutustua, jos vaikka kirjastossa tulee vastaan.



Ja sitten tämä, joka piti esitellä jo aikaa sitten teille. Eli minun tämän vuoden kalenterini näyttää tältä. Saamme aina töistä kalenterit ja minua ne vähän tylsistyttävät, joten olen jo monena vuonna tuunannut oman kalenterini oman näköisekseni. Tämän vuoden kalenterista mies totesi, että se on hieman väritön, mutta minusta se on aika kaunis ja rauhallinen kokonaisuus. Tällä hetkellä keräilen jo lehdistä kuvia ja tekstejä ensi vuotta varten. Näillänäkymin ensi vuodelle on tulossa taas enemmän värejä ja huumoria (tai sitten jotain ihan muuta).


Mukavaa päivää teille kaikille.. piakkoin on tulossa hiukan lorukorttikuvia ja lahjaksi teille lukijoille yksi "digileima", mutta niistä sitten toisella kertaa. Nyt on aika valmistautua töihin.

4 kommenttia:

  1. Hei! Minulla on käytössä Versafine-leimasinmuste , Paperellan sivuilta löydät millaista se on, tässä linkki
    http://www.paperella.fi/product_catalog.php?c=370

    Mutta toki muitakin musteita voi käyttää. Mukavia askarteluhetkiä sinulle.

    VastaaPoista
  2. Minullakin on tuo sama työkalenteri ja vuodesta toiseen se on kyllä tylsä, kansien väri vain on muuttunut. Olen harrastanut samanlaista eli liimaillut kaikenlaista kansien väliin...

    VastaaPoista
  3. Tuota samaa kirjaa juuri eilen itsekin ekaa kertaa selailin ja ihana oli. Paljon hyviä ideoita. Kivasti olet saanut kalenterista oman näköisen :)

    VastaaPoista
  4. Kiva idea tuo kalenterin tuunaus!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit lukaisemassa höpinöitäni.