keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Oih.. mää sain tunnustuksen

Olen kovin otettu ja onnellinen tästä, kiitos Liisa!





Tunnustukseen kuuluu, että kerron 7 asiaa itsestäni ja jaan tunnustuksen eteenpäin 15 blogille.

Tässäpä siis tulee ne seitsemän hurjaa tunnustusta..

1. Juon aivan tolkuttomia määriä kahvia päivittäin ja kofeiiniriippuvuus on jo melkoisen pahalla tasolla.

2. Olen melkoisen laiska kotihengetär.

3. Unohtelen tavattoman paljon asioita.

4. Hukkaan tavaroita lähes koko ajan unohtamalla mihin olen ne kädestäni laskenut (mm. kahvikuppi katoaa useita kertoja päivässä).

5. Lähes kaikki hukkaamani esineet löytyvät kirjahyllystä (ja jos ne eivät ole siellä, ne mielestäni ovat sitten kokonaan hukassa).

6. Olen mahdottoman huono pitämään yhteyttä ystäviini ja perheeseeni

7. Pelkään järjettömän (siinä ei siis ole mitään järkeä) paljon hämähäkkejä.


Koska tämä tunnustus on jo melkein kaikilla lukemillani blogeilla, nimeän vain 5 tunnustuksen saajaa.

KATJA, PÄIVÄNPESÄN ELÄMÄÄ-BLOGISTA, koska tämä blogi on innoittanut minut aloittamaan omaa blogia.

JOANA, HIIRULAISENMAJASTA JA KISU, ONNENMURUSIA-BLOGISTA, koska näissä blogeissa käyn usein ihastelemassa kauniita kuvia

OUTI, OUTIN ONNENKIPINÖITÄ-BLOGISTA, koska Outilta olen saanut kaikenlaisia vinkkejä

IHMEMAAN LIISA, koska Liisalla on niin ihania sisustusideoita ja voisin kuvitella viihtyväni Liisan kodissa.

Tiedän, että osalla teistäkin on tämä tunnustus, mutta halusin silti jakaa tämän juuri teille. On myös monia muita blogeja, jotka ovat tämän arvoisia, joten jakamattomat 10 tunnustusta ovat niille, joilla tätä ei vielä ole.



1 kommentti:

  1. No, tämäpä yllätys, kiitos tunnustuksesta. OLipa kauniisti sanottu. olen otettu. Mukavaa loppuviikkoa sinulle.

    VastaaPoista

Kiitos, kun kävit lukaisemassa höpinöitäni.