sunnuntai 2. joulukuuta 2012

1. adventtisunnuntai


Ensimmäistä adventtisunnuntaita vietetään meillä täällä Kangasalla aikas kauniissa talvisäässä. Kahden päivän lumisade on toistaiseksi loppunut ja maailma näyttää niin kovin kauniilta.


Kalentereitteni kakkosluukut olivat päällisin puolin yhteensopivat. Tuo pienenpi luukku on blogikalenteristani ja sen minulle oli laittanut Annaba.


Pienestä luukusta paljastui iso ilo. Noita Annaban itsensä virkkaamia ihania kukkia, rusettejä, pitsiä, lintuja ja kaiken kruunuksi vielä aivan ihanat enkelinsiivet. Annaba kyseli minulta syyskuussa askartelutapaamisessa, että mitä haluaisin kalenterista; vastasin siihen, että yllätyksen. Kiitos Annaba, tämä yllätys oli ihana.


KK:n kalenterista löytyi ihania kukkasia. Tämä kai on jo sattumaa, kun eilen illalla siivosin ja lajittelin kaikki kukkavarastoni. Nyt näille siis on tietty paikka ja luultavasti tulevat helpommin käytettäväksi. Kiitos näistä.
Eilisen luukun korttia en vielä eilen saanut tehtyä, kun aloinkin siivoilemaan tuota askartelukaaosta, mutta ajatetuksen siihen jo sain.


Minun blogikalenterissani oli myös yksi bonus-luukku, jonka minulle lähetti Texu, koska ihan viime metreillä otin Texun kalenterista viimeisen jäljellä olevan luukun. Päätin tänään aukaista bonuksen ja sen sisältä paljastui.. 


..lisää kukkia ja laku. Lakun saa miesotus, minä itse kun olen ollut jo 11 kuukautta karkkilakossa ja olen vielä n. 2,5 kk. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit lukaisemassa höpinöitäni.