torstai 5. syyskuuta 2013

Emmon omakuvahaasteen päivät 2-4


Toisen päivän virikebiisinä oli Anna Puun Kolme vuodenaikaa. 
Itse en hirveästi pidä Annan äänestä, joistain biiseistä kyllä. En myöskään liiemmin pidä syksystä, vuoden ajasta joka nyt on kovaa vauhtia tulossa. 
En kyennyt kuuntelemaan biisiä tai ottamaan siitä ajatuksia kuvaani, joten kuvassani on PUU ja VUODENAIKA (ja olenpas siinä minäkin).


Kolmas biisi oli Täti Moonika.
Ihan tätinä, kerhotätinä vietän suuren osan arjestani.
Otin kuvan alhaalta päin, ajatuksenani nähdä ja näyttää miltä näytän lasten silmissä.
Ehkäpä täti Moonika kuvaa tätä "lasten silmissä"-ajatustakin loistavasti.
Annan työssäni kaikkeni lapsille. 
Olen turva, olen auktoriteetti, olen pelle, olen täti, olen aikuinen, olen ystävä.
Kaikkea sitä mitä lapsi tarvitsee kerho aikana.


Neljäs virike oli Lomalla viimeinkin.
Olen helpottunut ja onnellinen osatessani lomalla, vapaalla ja ihan vain työajan ulkopuolella ottaa rennosti. Osaan ja SAAN nauttia hetkistä, tehdä asioita, jotka antavat voimaa, asioita, jotka rauhoittavat mieletäni.

Tälle päivälle Emmo olikin valinnut yhden lempparibiiseistäni.. 
..mutta siitä kuvaa myöhemmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kävit lukaisemassa höpinöitäni.